*

New Age New Age -"liikkeestä" ja siihen läheisesti liittyvistä ilmiöistä.

Rauni-Leena Luukanen-Kilde murhattiin monien mielestä

 - Rajatiedon mediat vaikenevat tapauksesta ja sen henkisestä opetuksesta

 

Vasemmistolainen, monin tavoin konservatiivinen vallanpitäjien lemmikki Wikipedia uskoo Ilta-Sanomiin nojaten tätä kirjoittaessani, että Luukanen-Kilde kuoli pitkäaikaiseen sairauteen. Hän itse kertoi kuitenkin eräässä viimeisimmässä meilissään aivan muuta.
  Luukanen-Kilde murhattiin varmasti -väitteen toi suomeksi tietääkseni ensin esiin Teemu Vehkala bloggauksessaan http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2016/01/rauni-leena-luukanen-kilden-kuolemasta.html , jonka alkuperäislähde on: http://whitetv.se/en/mind-control-mk-ultra/1149.html
  Monien rajatietoihmisten mielestä tuo Vehkalan väite on totta.
  Samoin minunkin intuitioni sanoo.
  Ja myös Luukanen-Kilde (1939-2015) ajattelisi niin, koska hän viestitti tuon jutun lainaamassa meilissään, jossa ei pitänyt vielä kuolemaansa ihan varmana, joutuneensa vakavan psykotroonisen sädehyökkäyksen, siitä yhtäkkiä syövän saaden. ("She complained about that she suddenly got cancer as a result of beaming technology, mind control scalar waves.") Ja sen jälkeen vielä muuta vakavaa sairaalassa, koska hyväuskoisena meni virallisen sairaanhoidon piiriin sairaalaan. Meilissään hän vielä uskoi, että vain vaihtoehtohoidollinen ihme voisi hänet vielä pelastaa.
  Mutta se ei ole yleisesti ottaen oleellista, mitä intuitioni tässä sanoo.
  Tai mitä mieltä olet Vehkalasta ja hänen blogistaan.
  Koska emme me tässä aiheessa tarvitse luottamusta intuitiooni tai Vehkalaan, vaan tuohon alkuperäislähteeseen ja tietoon sähkömagneettisista etäsurmaamismenetelmistä.
  (Huom. ei ole aina kyse ollenkaan säteilyn intensiteetistä, vaan muusta, kuten aallonpituudesta! - Samoinhan pienessä mittakaavassa mm. kännykätkin tuhoavat mm. ihmisen lähimuistia satojen tutkimusten mukaan. Ja pahimmissa tapauksissa aivot eivät palaudu.)

USA:lla on olemassa teknologiaa tuollaiseen hyökkäykseen.
  Esimerkiksi:
* CIA:n sydänkohtauksen aikaansaava käsiase: http://m.military.com/video/guns/pistols/cias-secret-heart-attack-gun/2555371072001 (19.7.13 postattu video)
* ja muuta tästä koonnistani: https://www.facebook.com/notes/seppo-raittila/mk-ultra/1040622745998620 eli satelliititkin apuna surmaamisessa...

USA:n todellisilla vallanpitäjillä on myös paljon alhaisuutta ja pitkiä perinteitä raakuuksiin, mm. salamurhiin,
  Ks. esim.: https://www.facebook.com/notes/seppo-raittila/usan-nykyiset-salamurha-kampanjat/1007072259353669

 

VAIETTU HENKINEN OPETUS
Minua ei tässä kiinnosta käännyttää sinua sen puolelle, että Luukanen-Kilde murhattiin ja että noita psykotroonisia aseita on.
  (Esim. satelliitista voidaan vaikuttaa mikrosiruun. Mikrosiru taas voidaan istuttaa abduktiossa. Abduktioitahan Luukanen-Kilde kokikin. Ja nykyään kuuluu jo ihmiskunnan julkiseen normaalitekniikkaan mikrosiru, joka voidaan sujauttaa vaikkapa rokotteessa ihmiseen ja se kulkeutuu haluttuun paikkaan kehossa. - Ks. lisää em. MK Ultra -Muistiostani.)
  Enkä näe mielekkääksi pohtia Luukanen-Kilden kuoleman yksityiskohtia sen enempää kuin että lue ihmeessä em. alkuperäislähde tai Vehkalan bloggaus siitä. (Alkuperäislähteen päivitys 10.2.16 ei vähennä Vehkalan 15.1.16-bloggauksen arvoa.)
  Tämähän on ensisijaisesti henkisen kasvun blogi eikä pinta-asioiden blogi.
  Ja murhatutkimus olisi arvatenkin hyvin työläs.
  Miksi sitten bloggaan asiasta ollenkaan?
  Siksi, että oleellisia rajatiedon valtavirran tutkimuksen kannalta ovat nämä.

1) Rajatiedon mediat osoittautuivat jälleen hyvin varovaisiksi ja konservatiivisiksi - ja tällä kertaa se tarkoitti, että mitään murhaepäilyjä ei toistaiseksi julkaista.

2) Moni uskoo mielestäni perustellusti, että Luukanen-Kilde lääkärinä tiesi eron normaalin sydänkohtauksen ja ulkopuolelta tulevan hyökkäyksen välillä.
  Niinpä voidaan ajatella, hänet tosiaan murhattiin, kuten hän viestitti.
  Lisää tuohon vielä, että rajatiedon mediat ovat tunnustaneet Luukanen-Kilden asiantuntijaksi ensimmäistä kertaa jo 1980-luvun alkupuolella ja antaneet hänelle siitä lähtien paljon julkisuutta, epäilemättä julkisesti hänen moraaliaan.
  Luukanen-Kilde oli muun muassa rajatiedon selvästi suurilevikkisimmän lehden eli Ultran kannessa useammmin kuin yksikään toinen henkilö.
  Niinpä onkin dramaattista, että kaikki henkiset opetukset, mitä tapauksesta voidaan loogisesti tehdä New Age "-liikkeen" perususkomusten perustalta, osoittavat poispäin Luukanen-Kilden korkean tietotaidon ja korkean moraalin hehkuttamisesta kohti jotakin virhettä(t).
  Siinä lieneekin yksi suuri syy, miksi rajatiedon mediat eivät ole tiedottaneet kyseisistä murhaepäilyistä, vaikka ne nojaavat hänen omaan lausuntoonsa. Ja miksi en ole huomannut, että missään olisi tuotu esiin, että Luukanen-Kilden kuolemaan voisi liittyä jokin henkinen opetus!

3) Oleellista tämän blogin tutkimustehtävän kannalta on, että moni täyspäinen rajatietolainen uskoo Luukanen-Kilden tulleen murhatuksi.
  Vaikka et uskoisi hänen tulleen murhatuksi, on rajatiedon valtavirran tutkimuksen kannalta oleellista huomata, etteivät ne, jotka uskovat hänen tulleen murhatuksi ja jotka myös uskovat New Age "-liikkeen" perustotuuksiin, ota edes esille henkisiä, kristallinkirkkaasti toimivia opetuksia.
  Nämä olen tajunnut itse enkä ole löytänyt mitään vastaavaa muualta:

Jos Luukanen-Kilde murhattiin, se on malliesimerkki näistä:

*** Pelkkä tavallinen rukoilu ei riitä, kun kyse on negatiivisista, todella vallakkaista tahoista.

*** Maailman tavanomaisen politiikan taustalla käydään paljon totuttua kovempaa peliä ja ajoittain sotaa, usein salatulla, lähtökohtaisesti etenkin Nikola Teslan takavarikoituun jäämistöön perustuvalla teknologialla.
  (Ks. esim. Varjohallitus: Maanalaisen maailman valtiaat (2014) -artikkeli + salaisten avaruusohjelmien tietovuotajien kirjat 2010-luvulta.)
  Niinpä jollakin tavalla oleellisesti maailman negatiivista eliittiä vastaan asettuneiden julkkisten täytyy olla myönteisten tahojen suojeluksessa, jos haluavat pysyä hengissä. Eli mitä ilmeisimmin yleensä puolen valinnan täytyy olla ajoissa tehty ja pysyvästi, sitoutuneesti selkeä.
  Luukanen-Kildellä niin ei mitä ilmeisimmin ollut.
  Itse asiassa hän toimi monta vuotta negatiivisten hyväksi.
  Kerron koko tarinan niin tiiviisti kuin mielekkäästi pystyn.
  Rajatiedon mediat aina vaikenivat, mutta tosiasia on, että hyvin monta vuotta bestseller-kirjoin ja puhein Luukanen-Kilde puolusteli rodullisesti alun perin Zeta-Reticuli -tähdistöstä olevien ns. "harmaiden" varsin ikävää abduktiotoimintaa.
  (Kyseisessä tähdistössä henkinen kasvu on sen roduilla keskimäärin vähenemässä, kuten joissakin tähdistöissä käy. - Sitä ei kannata ihmetellä, koska yleensäkin maailmankaikkeudessa monien lähteiden mukaan useimmat tärkeimmistä henkisen kasvun sivilisaatioprojekteista epäonnistuvat. Ja siksi - vaikka inkarnoituvilla on elämien välillä henkimaailmavaihe opiskeluineen ja voimakkaine tukijoineen - lopputuloksena on vain hidas kasvu.)
  Luukanen-Kilde toimi etenkin 90-luvulla "harmaiden" kritiikittömänä propagandistina, kaiuttimena, vä(l)ittäen supersuosituissa kirjoissaan ja tilaisuuksissaan lukemattomia kertoja monia hullutuksia.
  Muun muassa sen perustelun abduktioiden sietämiselle, että ihmiskunnan selkeä, suuri etu on, että ihmisistä ja "harmaista" jalostetaan jossain vaiheessa uljas superrotu, joka syrjäyttää vähitellen muun ihmiskunnan.
  (Abduktio = vastentahtoinen, humanoidien suorittama eliön sieppaaminen avaruusalukseen, asianomaisen ollessa tietoinen tai asiaa tiedostamaton.)
  Erityisesti Ultra-lehti ja sen päätoimittaja Tapani Kuningas olivat kuitenkin poikkeuksetta Luukanen-Kilden suurena tukijana.
  Tiedän raja-alueen historiasta Suomessa valtavasti. Mutta en tiedä, nousiko estradille edes hänen suurten hullutustensa aikaan hänen linjaansa vastaan kukaan Suomessa puhumaan - paitsi minä. Nousin puhumaan niin ja ennen kaikkea ihmiskunnan parhaiden perinteiden riittävän korkean eettisen tietotaidon puolesta.
  (Vuonna 1991 Tampereen Metso-pääkirjaston tilaisuudessa, jossa vain yksi kuitenkin kiinnostui minua tukemaan, joten en julkisemmin jatkanut. Ultra-lehden jatkaessa masentavalla linjallaan Luukanen-Kilden suhteen jne.)
  Olen edelleen sitä mieltä, että akateemisesta filosofiasta, maalaisjärjestä ja ratkaisevasta poliittisesta faktatiedosta (joka kaikki jo on, kuten Iivarinen: Raha -kirja) löytyy moniakin poliittisesti mahtavia yhdistelmiä, joiden myötä kaikki maailman suuret ongelmat, kuten rahajärjestelmän ja niukkuuden ongelmat, saadaan ratkaistua.
  Varmasti parempaakin etiikkaa löytyy Maan ulkopuolelta. Mutta se, miksi Maan ihmiskunta aina vain painii suurissa ongelmissaan, ei johdu siitä, etteikö enemmän kuin riittävää, oikein hyvää eettistä tietotaitoa olisi. Sitä eettistä tietotaitoa, jonka nojalla voidaan varmuudella sanoa, että "harmaiden" abduktio-linja oli ja on väärin. (Tosin nykyisin humanoidit eivät tietääkseni abduktoi ihmisiä........ Vaikka monenlaista outoa kyllä on.)
  Sittemmin Luukanen-Kilde alkoi kritisoida tiettyjä ilmiöitä, joita on aikaansaanut maailman negatiivinen eliitti. (Globaali pankkimafia + USA:n sotateollinen kompleksi + Zeta-Reticulilaiset yms. - huom. kyse ei ole yhtenäisestä organisaatiosta, vaan monista negatiivisista ryhmistä, joilla on osittain samoja päämääriä.)
  En ole kuitenkaan löytänyt merkkiä siitä, että Luukanen-Kilde olisi selkeästi asettunut tukemaan myönteisiä tahoja ja saanut heihin kunnon yhteyden...
  Henkinen opetus on siis, että yksilön on syytä selkeästi valita korkeamoraaliset ja riittävän voimakkaat tahot suojelijoikseen, jos haluaa pysyä hengissä hengenvaarallisessa toiminnassa.

 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (29 kommenttia)

Käyttäjän Jukka Konttinen kuva
Jukka Konttinen

Minua lähellä oleva ihminen totesi, ettei syö hänelle määrättyjä lääkkeitä, koska ne on myrkytettyjä. Mikäli väite pitää paikkansa, niin lääkeet määrännyt lääkärihän yrittää murhata hänet.
Sittemmin on lääkkeensä kai syönyt ja elossa vieläkin.

Rajatiedon harrastuneisuuteen kuuluu varmaan uskomus, ettei psyykkisiä sairauksia ole olemassakaan, vaan kaikki mitä joku väittää, on aina totta.

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Rajatiedon harrastajien hurjimmat väitteet selvästi häiritsevät monia skeptikoita.
Siksi heidän julkisuuteen tuomat väitteensä ovat usein niin täysin tutkimuksiin perustumattomia.
Usein he eivät viitsi lukea alkuperäislähteitä, kuten bloggaukseni alkuperäislähdettä. (Kuulostaako todellakin psyykkisesti sairaan selostukselta se Luukanen-Kilden meili?)

Psyykkisten sairauksien olemassaolo tunnustetaan rajatiedon harrastajien keskuudessa.
Vähän enemmän jotkut toki voisivat niitä tunnustaa ja tunnistella rajalinjaa psyykkisen terveyden ja sairauden välillä.

Mutta jos ajatellaan tätä aihetta... Minusta on mielenkiintoista, että esimerkiksi eräs somessa ja ammatillisesti aktiivinen New Age -vaikuttaja kertoi, että moni vähintään vahvasti epäilee, että Luukanen-Kilde tapettiin, mutta asiaa hyssytellään.
Koskaan aiemmin en ole kuullut, että psyykkisesti sairaat haluaisivat hyssytellä voimakasta näkemystä, mikä heillä on heidän niin rakastamastaan hahmosta...

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Siis eihän kenenkään mielestä voi olla mitenkään vaarallista, jos jotkut nobodyt esimerkiksi chattailevät somessa omilla palstoillaan (vaikka NSA:n koneet jne. niitäkin selaavatkin, kuten Snowden tietovuosi) keskenään ilmaisten, että Luukanen-Kilde murhattiin.
Olen myös itse huomannut, ettei asiasta oikein haluta keskustella, ihan täyspäisten asiaan uskovien rajatietolaisten kesken.

Siksi lähdin bloggauksessani mm. etsimään syitä tuolle hyssyttelylle.

Käyttäjän sarilait kuva
Sari Laitinen Vastaus kommenttiin #4

Vanha ihminen sairastuu erittäin yleiseen sairauteen ja kuolee, ja jollakin konstilla kyse on murhasta?

Mihin tuon ikäisen ihmisen pitäisi kuolla, että uskoisit siihen teoriaan, että ihan jokainen meistä kuolee jonakin päivänä?

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila Vastaus kommenttiin #24

Lukisitko perusjutut ennen kuin kommentoit, etenkin ne englanniksi, vai onko tarkoituksesi ilmaista, että Luukanen-Kilde valehtelee joka tapauksessa kuolemansa syistä, esimerkiksi koska hoitohenkilökunta ei vain voi käyttäytyä niin kuin Luukanen-Kilden mukaan...?

Ja millään yhdellä kysymyksellä ei asiallista tutkailua tai keskustelua saada tällaisesta millään aikaiseksi.

(Tiedän myös aiheesta enemmänkin näkemystäni puoltavaa kuin katson voivani näin julkisesti kirjoittaa.)

Käyttäjän sarilait kuva
Sari Laitinen Vastaus kommenttiin #25

Itse asiassa luin koko vuodatuksen linkkeineen kaikkineen. Rauni-Leena Luukkainen kuoli syopään varsin korkeassa iässä, ja siinä se.

Luukkaisen puheet ja kirjoitukset olivat harhaisen ihmisen sepitelmää alusta loppuun. Niin myös elämän viimeisillä metreillä.

Ainakin toivon, että Luukkainen kärsi harhoista. Muutoin on pakko olettaa, että Luukkainen oli tavallinen huijari, joka pyrki saamaan julkisuutta ja kenties rahaakin järjettömillä vuodatuksillaan.

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila Vastaus kommenttiin #26

Varmaa on että Luukanen-Kilde ei mitenkään erityisemmin rahaa tarvinnut. (Lääkärintulot, joista varmaan säästöjäkin, ja vuodesta 1987 alkaen eläke + varakas aviomies oli kauan.)
Enkä ole toki samaa mieltä läheskään kaikista hänen yhdenkään kirjansa väitteistä - paitsi ekaan en ota kantaa kun en sitä ole juuri lukenut... Mutta se on selvästi eri asia (eikä erityisemmin tämän bloggaukseni ja kiinnostukseni kohde) kuin bloggaukseni aiheen arviointi eli tuliko hän murhatuksi kertomiensa seikkojen myötä vai ei.

Tai ehkä se ei tunnu eri asialta niistä, jotka eivät kunnolla tunne organisoidun joukkovainonnan aihetta (kohteina "targeted individuals" - ilmaus on napattu tiedustelupalveluiden hakkeroiduista dokumenteista, häirityt käyttävät tietääkseni Suomessakin itsestään sitä nimitystä).

Minun on jyrkkyyttäsi kuitenkin vaikea ymmärtää, koska
1) Suomenkielisestä netistä en ole löytänyt tämän kommenttiosaston kommenttejani suurempaa koontia Luukanen-Kilden mielestäni ensisijaisen kuolinsyyn kovasta ytimestä eli tarkoittamani sähkömagneettisen teknologian patenteista.
Nyt koottuna on kuvauksiinsa nähden jo iso joukko patentteja.

Ja 2) en ole löytänyt luotettavaa lähdettä, jonka mukaan Luukanen-Kildellä olisi ollut PITKÄÄN syöpä (esim. Wikipedia on jo vuosia ollut agendainen, oleellisesti kontrolloitu, tässä uusin todiste: https://vastavalkea.fi/2017/02/17/wikipedia-infoso... - puhumattakaan valtamediasta joka jää solkenaan kiinni huijauksista), mutta olen löytänyt montakin luotettavaa lähdettä (mm. muista kuolintapauksista) siihen, että tietyillä sähkömagneettisilla aseilla voidaan etäältä saada ihmiskeho tuottamaan nopeasti, aggressiivisesti etenevä syöpä.

Viimeistään tässä kohden, melko alussa, tavallisessa asiallisessa skeptisessä aiheen lähestymisessä onkin yksi pääasia tai ehdoton asia, joka pitää ratkaista. (Ainakin, jos tuolla skeptisyydellä tarkoitetaan sokeaa valtamediaan, Wikipedian itsenäisyyteen, sen Luukanen-Kilden kuolemaa koskevien tietoihin, tms. uskomista.) Se, onko kommenteissani kokoamani aineisto siitä sähkömagneettisesta teknologiasta, jolla ihmiseen voi etäältä vaikuttaa, tappaakin, totta vai ei ja ne patentit ja tiedustelupalvelujen ohjelmat edelleen voimassa vai ei, ja onko sitä teknologiaa käytetty tiettyjen läntisten tiedustelupalveluiden toimesta siviilejäkin vastaan, kohteet tietyllä logiikalla valittuna.

(En ala tässä kommenttiosastossa niin pitkälliseen aiheeseen kuin sen logiikan kuvaamiseen ja todistamiseen kun ilmeisesti kaikki pitäisi alusta asti siinäkin selittää. - Viittaan alkuherätykseksi vain siihen, että mitä järkeä ufologisissa aiheissa on etsiä omituisuukia aina ufoharrastajista, kun viranomaisten luulisi edustavan lakien nojalla järkeä mutta ainakin joka länsimaassa suuria ristiriitoja on heidän ufologiaan suhtautumisessa pilvin pimein.)

(Muuten, Luukanen-Kilde korosti viimeisessä kirjassaan sitä, että Norja on Nato-maa. Että siksi häirintää ja tappamisiakin on kyseisellä teknologialla siellä enemmän kuin ei-Natomaissa. Idästä hänellä ei ollut tässä aiheessa tietääkseni tietoja.)

KOMMENTOINNISSASI HERÄTTI ENITEN HUOMIOTANI...
En tiedä missä vika, mutta tuo on jo kolmas kommenttisi tähän keskusteluun ja vaikuttaa siltä, että yhtä hyvin olisin voinut kirjoittaa vain yhden väitelauseen ja yhtään aiempaakaan keskustelua et olisi tarvinnut koska se ei näy kommentoinnissasi mitenkään...

Käyttäjän hilkkalaronia kuva
Hilkka Laronia

Ohhoh olipa sulla asiaa enkä mole mikhään väittähmään vasthaan. Multa vain puuttuu uskontojen ja uskojen lahja, mie vain kiitän tästä mitä on ja tehen mitä etheen tullee ja katon tarpheelliseksi tehä. Kaikki hyvin, elämä on niin ihanaa tämmösenä vain.

Käyttäjän LeoMirala kuva
Leo Mirala

Murhan tapahduttua salapoliisi etsii motiivia, miksi murhattiin. Kuka hyötyy murhasta, kuka saa miljoonaperinnön, mitä testamentissa sanotaan,onko se väärennetty, oliko uhrilla vihamiehiä. Jos hän vihasi Venäjää niin fsb on voinut murhata.

FSB murhasi Litvinenkon koska hän oli petturi, aiheutti synnyinmaalleen paljon vahinkoa. Hänet murhattiin poloniumilla joka on äärimmäisen kallis radioaktiivinen aine. Siksi poloniumilla että kaikki tietävät miten käy pettureille.

Psykotronisista aseista en ole kuullut, venäläisillä voi niitä olla. Uhkasiko Luukkanen Venäjää tai Länsimaita niin vakavasti että piti nopeuttaa kuolemaa? Miksei häntä tapettu aikaisemmin? Miten paljon pahaa hän ehti saamaan aikaan? Oliko murha vain varoitus seuraajille? Missä hirvittävässä touhussa sinäkin Seppo olet mukana? Oletko sinä seuraava?

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Leo, bloggauksessani kerroin, etteivät tuollaiset kysymykset ole bloggaukseni kohde.

Sen verran kuitenkin, että 1) Luukanen-kilde uhkasi maailman negatiivista eliittiä... Venäjän valtiota en ole siihen liittänyt.

2) "Miksei häntä tapettu aikaisemmin?" Eli kuinka monta vuotta Luukanen-Kilde ehti varoitella sirutuksista, MK Ultrasta jne. merkityksellisellä tavalla?

Noh, mikä minä olen arvioimaan, MILLOIN joku katsotaan liian vaikutusvaltaiseksi anti-NWO-globalistiksi niin että hänet tahdotaan murhata.

Jokainen huomaa jo googlaamalla, että hänellä oli MK Ultran vastaista toimintaa (esim. http://paranormaaliblogi.net/index.php/2014/11/05/...)

Toistaiseksi Suomessa on vallalla monin paikoin tutkimattomuuden ja sensuurin kulttuuri.
Sellaista asiaa kuin "NWO-globalistien ihmiskuntaa vastaan tekemät rikokset" ei ole täällä yleisesti ottaen vielä olemassakaan.
Viranomaisiin ei ehkä juurikaan luoteta turvapaikanhakijakriisin vuoksi enää maahanmuuttoasioissa kansanenemmistön keskuudessa. (Aiemmin oltiin niin tyhmiä, että luotettiin, vaikka viranomaisethan ovat vain valtapoliitikkojen pitkän linjan ja uutuuksien ohjaamia käskyläisiä.) Mutta muilta osin ilmeisesti luotetaan.

Esim. ilmakehään levitettävistä myrkyllisistä aerosoleista eli kemikaalivanoista puhujalta voi mennä työpaikka, pakkohoidolla uhataan ja poliisi ei tutki mitään. - Ei, vaikka itse olisi ollut ammattilainen tapahtumien keskipisteessä. (Marko Aution tapaus.) Ja vaikka ilmakehään vaikuttamisen tekniikoita on patentoitu jo vuosikymmeniä sitten. JFK:kin puhui niistä. (http://www.kemikaalivanat.fi/files/kemikaalivanat/...)
Ja BBC on varoittanut (http://www.bbc.com/news/science-environment-30197085) ... Espanjassa poliisi jo tutkii, onko rikollista... (http://www.costa-news.com/costa-almeria-news/polic...) Valokuvia on pilvimuodostelmien lisäksi levityskoneiden sisältä ja tunnustuksia lentäjiltä vaikka kuinka paljon. Tiedemiehet pitävät seminaarejaan jne.
"Usein Kysyttyä" -osuus kertoo hyvin osoitteessa http://www.kemikaalivanat.fi/
- Itsekin kokosin jotain: https://www.facebook.com/notes/seppo-raittila/kemi...

MK Ultra -aiheen uskottavuus liittyy tarkemmin ottaen mm. USA:n tiedustelupalveluiden toiminnan tasoon (moraalin tasoon, salaamiskykyyn yms.).

Ikävä kyllä hyvin harvojen käsiin keskittyneen valtamediaa ei sellaisen tutkiminen kiinnosta. - Jotkin yksityiskohdat joskus harvoin vain, kuten Snowdenista piti pikkuisen julkaista, jotta voisi katsoa kuuluvaksi Länteen arvomaailmaltaan. (Pointtina valtamedialla on julkaista vain vähän tai osittain niin, ettei kansa ala tosissaan kyseenalaistamaan USA-joukkueeseen kuulumista ja tajua, mitä kaikkea se oikeasti merkitsee.)

Tässä tilanteessa ei lähinnä vain valtamediaa seuraten kannata arvailla, keillä on minkäkinlaisia salaisia sähkömagneettisia aseita. Ja miten niillä voi vaikuttaa sähkölaitteisiin ja joillakin ihmismieleenkin.

Ottaen huomioon nykyisen III maailmansodan partaalle kärjistyneen tilanteen sotapropagandankin, puolin ja toisin.

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Joskus pikagooglasin psykotroonisiin aseisiin enemmän ja vähemmän liittyen nämä:

http://www.engadget.com/2011/06/20/raytheon-readyi...
http://maanpuolustus.net/threads/psykotrooniset-ja...
http://nexusilluminati.blogspot.fi/2012/07/targete...
http://www.oocities.org/hightechharassment/ultraso...
https://www.google.com/patents/US6011991 (patentti)
https://www.freedomfchs.com/ (ihmisoikeusjärjestö)
https://www.youtube.com/watch?v=o9bd-B2dqCM (Mind Control - Remote Neural Monitoring: Daniel Estulin and Magnus Olsson on Russia Today)
https://www.facebook.com/notes/seppo-raittila/mk-u... (MK Ultra)

Ja ns. USA-joukkueen moraalista ja vaikutustavoista luin mm. tämän erinomaisen: Daniele Ganser: Naton salaiset armeijat. Operaatio Gladio ja terrorismi Länsi-Euroopassa (suom. 2009, alkut. 2005).

Johtopäätös jo noista: psykotroonisia aseita on myös Lännessä ja miksipä niitä ei käytettäisi kun monia vähintään yhtä likaisia temppuja käytetään.
Ja vähintään samalla tahdilla kuin Neuvostoliiton aikana. (Ks. siitä esim. https://www.youtube.com/watch?v=p5AzFx76Kbc .)

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

DR. RAUNI KILDE DEAD, POSSIBLY MURDERED WITH DIRECTED ENERGY WEAPONS - https://www.youtube.com/watch?v=ufjB5LQB9ds

In Memory of Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde | Feb. 11, 2015 - http://information-machine.blogspot.fi/2015/02/in-...

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Teemu Vehkala väittää: "Rauni-Leena hiljennettiin lopulta sen vuoksi, koska hänellä oli jo vahvat yhteydet EU:n komissioon asti ja oli tuolloin vuonna 2014 kirjoittamassa uutta kirjaansa, jossa otti jo kantaa tähän huippusalaiseen elektroniseen sodankäyntiin, jonka kohteeksi lukuisat ihmiset olivat joutuneet."
http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2016/06/juha...
Yhä häneltä myös puuttuu monipuolinen pohdinta asiasta, vaikka uskoa todellisuuden moniin ulottuvuuksiin ja mahdollisuuksiin häneltä toisaalta löytyy.

Vehkala on korvaamattoman oleellinen tietolähde niille, jotka eivät lue hänen aiheistaan tärkeimmillä kielillä eli englanniksi, saksaksi jne. Toki myös tunnettu kärsimättömästä heikosti dokumentoivasta sähläämisestään (ja lähinnä toisten aineistojen pinnallisesta esittelystään), millä hän tekee lähes yhtä usein vahinkoa kuin lisäarvoa päämäärilleen.
Esim. hän jätti tuon sitaatin oleellisen, kovan ja valtavirrasta poikkeavan väitteen lähteen kertomatta.

Mutta jep, varmaan yksi merkittävä syy oli tuo Vehkalan mainitsema...

ERÄS YLEINEN MERKITYS LUUKANEN-KILDEN KALTAISILLA TAPAUKSILLA olisi herätellä: Mielestäni olisi yleisesti tärkeää ryhtyä ajattelemaan ajoittain - yhdeltä puoleltaan - vähemmän maallisesti suojautumisasioita silloin kun jotain epäilyttävää tapahtuu.

Käyttäjän MaunoVoutilainen kuva
Mauno Voutilainen

Aika hurjaa on, Rauni-Leena oli toki jo Lapissa ollessaan nähnyt ja kokenut monenlaista, shamaanien sukua ja tuttuja.
Kuolinilmoituksessaan oli teksti, "kuolemaa ei ole", niinpä saammeko nähdä vielä hänet tositoimissa?
Mauno Voutilainen

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Luukanen-Kilde on kertoi, että hän on seuraavassa elämässään monilapsisen perheen äiti Intiassa.
(Ja Carla L. Rueckertin Ra-kanavoinnin (ne aina hänen ryhmänsä energialla tukemia, ei hänen yksin kanavoimia) mukaan keskimäärin ihminen jälleensyntyy suunnilleen puolessa siitä ajasta, minkä hänen inkarnaationsa keskimäärin kestää.)

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Tässä pari USA:n hyväksymää patenttia lisää em. luettelooni. Myös näillä satelliiteista käsin muokataan valittujen ihmisten tunnetiloja:

* https://www.google.com/patents/US5123899 (Huomaa: Maksun tila = "Maksamatta". Mutta: omistaja ollut ainakin 21.4.11 tytäryhtiö yhdestä maailman pahimmin vaikuttavista konserneista: GOLDMAN SACHS LENDING PARTNERS LLC, NEW YORK)

* https://www.google.com/patents/US5289438

Nuo kaikki kolme patenttia ovat 90-luvun julkista teknologiaa.
Eli hyvin vanhentunutta tekniikkaa nykypäivään nähden.
Puhumattakaan suurvaltojen ja salaisten ryhmittymien salaisesta teknologiasta.
Lisäksi ovat tietysti tiedustelupalvelujen parapsyykkiset tekniikat.

Vähän noista teknologioista on juttuja Luukanen-Kilden viimeiseksi jääneessä, 1990-luvun lopulla kirjoitetussa mutta 2007 julkaistussa kirjassa Salatut maailmamme.
Siinä on monta kohtaa, mistä olen aivan eri mieltä, mutta suurvaltojen teknologioiden edistyksellisyydestä olen samaa mieltä.
Aivan äskettäin huomasin, että sen kirjallisuusluettelosta nuo kolme patenttiakin löytyvät.

Viime vuosina aiheesta on tullut valtavasti lisätietoa, tietovuotajia etenkin USA-joukkueen sisältä.

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

LÖYSIN TAAS AIHEESTA PATENTIN: https://www.google.com/patents/US6470214. = 22.10.2002 USA:N ILMAVOIMAT PATENTOI YKSISUUNTAISEN SYNTEETTISEN TELEPATIAN.

Eli muistutus vielä: Ajoittain esille nostettavan SUPERUUTISEN TULISI OLLA, ETTÄ MILLAINEN MAHTAA OLLA USA:N TEKNOLOGIAN TASO OLLUT SALAISESTI AIEMMIN JA VARSINKIN NYKYÄÄN KUN TUOLLAISIA VIITSITÄÄN JULKAISTA JA NYKYÄÄN NÄMÄ JULKISET MIELENHALLINTATEKNOLOGIAPATENTIT OVAT JO NIIN VANHOJA.
Varsinkin kun USA:n patenttivirasto kieltäytyy ottamasta mm. vapaaenergiapatentteja ja muuta edistyksellistä...

Tuohon patenttiin pohjaava teknologia on usein ainakin USA:ssa eräs keskeisistä toisinajattelijoiden ja muiden eliitille vaarallisten häirintävälineistä.
Lisää esimerkiksi nykyisin vähän aikaa katsottavissa olevasta Jesse Venturan Suomessa 12.4.16 julkistetusta dokumentista Mielen valtaajat. http://www.ruutu.fi/video/2572821

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Taas löytyi patentti aiheeseen liittyen: Mind Control and Manipulation (Patent# US 6506148 B2)
https://www.google.com/patents/US6506148
(https://www.youtube.com/watch?v=4pbB-LJG6Sw)

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

HAARP ei välttämättä liity (yksittäisiin) yksilöihin kohdistettaviin iskuihin mitenkään, mutta tuli mieleeni, että kertoohan HAARP-osaaminen jotain muidenkin sähkömagneettisten aseiden tietotaidosta ja synenergioita voi löytyä asekehityksissä.
tämä patentti on hyväksytty jo 11.8.1987: https://patentimages.storage.googleapis.com/pdfs/U...

Arvostamani sivusto kertoo HAARP-hyökkäyksestä Filippiineille vuonna 2013: https://geopolitics.co/2014/02/04/u-s-attacked-phi...

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Täällä paljon postauksia aiheesta, uusimmasta vanhempaan (tätä kirjoittaessani 23.10.16 - 9.2.15)
https://tomekbieniek.wordpress.com/category/dr-rau...
https://tomekbieniek.wordpress.com/category/dr-rau...

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Mikroaaltoaseiden voimakkuudesta on tullut taas linkkejä, kuten:

1) Sirutus varmistaa mikroaallotuksen tehon.
Facestä julkinen päivitys:

Jouko Piho
28.2.2017 ·

DON´T TAKE IT - ÄLÄ OTA SITÄ

Tämä teksti on lyhennelmä amerikkalaisen tohtori Colin Sandersin kolmetuntisesta puheesta otsikolla "Mark of the Beast" (suom. Pedonmerkki), jonka on suomentanut suomalais-syntyinen Australian kansalainen Veli Lavia.

Colin Sanders on tekniikan tohtori, joka on ollut mukana valmistamassa mikrosirua, josta hän on uskoontulonsa jälkeen käynyt julistamassa ympäri maailmaa: "Älkää ottako sitä merkkiä!" Tänä päivänä tämä merkki on valmis jaettavaksi.

Sandersin ura on kulkenut CIA:n (lempinimeltään "Evergreen") ja FBI:n kautta tiedemies-ja insinööriryhmään, joka on suunnitellut erilaisia mikrochipsejä (m-siruja). Ryhmään, jonka pääsuunnittelija Sanders oli, kuului 100 miestä ja kaksi naista. Ryhmä sai tehtäväkseen erään Amerikassa toimivan suuren sairaalan ylilääkäreiden ja heidän avustajiensa kanssa suunnitella sellainen mikrosiru, joka yhdistäisi hermoradat erään nuoren naisen katkenneessa selkärangassa. Koe onnistui, ja he saivat tämän täysin liikuntakyvyttömän naisen alaraajat toimimaan. He tekivät ihmeen, josta mm. Valitut Palat on kirjoittanut pitkän tarinan. Tämä koe maksoi noin 1,5 milj. U.S. dollaria. Tämän kokeen sivutuotteena syntyi sellaisia mikrosiruja, joiden avulla voitiin hallita ihmisen mentaliteettia; sanalla sanoen, ihmisen päätöksiin voitiin vaikuttaa tämän sirun välityksellä! Eräästä ihmisestä saatiin sirulla manipuloiden kuin entisaikain natsisaksalainen yli-ihminen. Hän pursui intoa. Kun ärsykettä vielä hieman lisättiin, oli kaikki ohi. Tällä keinoin ihmisestä voidaan hetkellisesti tehdä kuin raivotautinen ja yhtäkkiä se voidaan myös lopettaa. Mikä hirvittävä sivutuote!

Mikäli ihmisessä on tämä siru, hänet voidaan paikantaa mistä maailmankolkalta tahansa ja nappia painamalla aktivoida hänet! Tämä siru on mikroskooppisen pieni; se on tavallisen ruiskeneulan kärjen kokoinen. Siinä on nyt jo noin 250000 komponenttia sisällä. Tiedemiehet sanovat, että siinä on vielä tilaa vaikka millä mitalla; elektronisesti siihen voidaan satelliitin välityksellä tallentaa lisää ohjelmia. Sirun asennus ihon alle voidaan suorittaa tavallisen verikokeen yhteydessä!

Kun ryhmä oli saanut tämän mullistavan sirun aikaiseksi, tuli lisää tiedonjanoa. Jotta merkki saataisiin kerta-asennuksella pysyvätoimiseksi, tarvitsi se voimalähteen itseensä. Tällöin löydettiin Litium-paristo, joka varaa itseään pelkän lämmönvaihtelun vuoksi. Kun tutkittiin mistä ihmisessä löytyvät ne paikat, joissa lämmönvaihtelut ovat suurimmillaan, havaittiin, että kaksi paikkaa on ylitse muiden: otsassa tukan rajassa ja oikean käden selkämysalueella. (Jouko Pihon lisäys: Ilm. 13:16 ennustaa tämän sanoessaan, että merkki pitää ottaa oikeaan käteen tai otsaan.)

Pelkästään ruumiinlämpötila, joka on noin 98,6- 104 Fahrenheitia, riittää toteuttamaan ihmisessä tämän kaiken; "patteria" ei tarvitse koskaan vaihtaa. Mikään maanpäällinen armeija ei koskaan pystyisi tällaiseen hallintaan; nyt yksi ainoa impulssi synnyttää hirvittävän "armeijan". Kaikki on valmista!

Eräs tehdyistä kokeista on Sandersille itselleen tärkeä: tiedemiehet halusivat kokeilla, minkälaisella ainekoostumuksella tämä mikrosiru voidaan ihon alle laittaa. Sandersilla oli oma ehdotuksensa, mutta lääkärit tyrmäsivät hänen aine-ehdotuksensa. Lääkärit ajoivat Litiumia. Sanders kysyi johtavalta lääkäriltä, olisi laitteen hajoaminen ihon alla vaarallista ihmiselle? Lääkäri vastasi: "Sinähän olet utelias." Rikkoutuessaan se aiheuttaa vakavan tulehduksen ja kivun; jopa paiseita! Jos tämä merkki syystä tai toisesta tuhoutuu, tuo ihminen on tuhottu!

(Ilmestyskirja 16:2 Ja ensimmäinen lähti, ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.)

Tänä päivänä jo ainakin 6000 ihmistä mm. Ruotsissa on ottanut tämän merkin ja heitä seuraillaan kaiken aikaa. Heidän sijaintinsa saadaan tv-ruutuun milloin tahansa. Tekniikka on vastaava, jota liike-elämä käyttää selvittäessään jonkin asiakkaansa tapahtumatietoja; se, mitä tiedostoihin on talletettu, on kaikkien systeemioikeudet omaavien saatavissa ja tiedossa (mm. EDI).

Sanders on ollut mukana 17:ssa kansainvälisessä kokouksessa, missä salainen maailmanhallitus on pitänyt istuntojaan. Itse Henry Kissinger on ollut siellä mukana ja hänen antamansa lausunto on: "me emme pysty millään muulla tavoin tunnistamaan ja hallitsemaan ihmisiä tässä maailmassa kuin tätä kautta! Meidän on tehtävä jotakin tämän asian hyväksi."

Jokainen, joka ottaa tämän merkin, on täysin toisten hallittavissa mielenmuutoksen kautta. Ihminen ei voi silloin olla enää oma itsensä, vaan robottia muistuttava "kyber"-luomus! Komentokeskuksesta annettava impulssi varmasti kahlitsee orjaksi, mutta sillä on myös tuhoava ominaisuus.

Näitä siruja on ruvettu käyttämään mm. floridalaisissa lastenkodeissa; ainakin 17000 lasta on jo merkitty ja heitä valvotaan- lapsia, jotka eivät mitään ymmärrä! He ovat koekaniineja tällaisessa hirvittävässä petoksessa. Sanders itse todistaa, että jo vastasyntyneitä lapsia "rokotetaan"!

Valvonnan suorittamiseen taivaalle ryhmä lähetti 23 satelliittia, joilla peilataan merkin ottaneita. Joka 19.minutti nämä ihmiset astuvat kuvaruutuun! Tämä ei vielä riittänyt, vaan kehitettiin tehokkaampi satelliitti ja niitä on nyt 66 kpl. Nyt ne kattavat koko maailman. Australiassa tämä testattiin lehmillä; ne eivät voi enää eksyä maanviljelijältä. Merkkejä on myös laitettu delfiineihin- tuhansien kilometrien päässä ja syvällä meressä, ne ovat lähellä. Eri puolella maailmaa herättivät ihmetystä oudot valoilmiöt, kuin räjähdykset, taivaalla. Tohtori Sanders kertoo, että leimahdukset syntyivät, kun nämä 23 ensimmäistä satelliittia jouduttiin lasersäteellä tuhoamaan niiden tehokkaampien 66:n tieltä. Sanders tietää tarkalleen mistä puhuu; hän oli pres. Reaganin aikana USA:n armeijan palveluksessa ja nimenomaisessa "Tähtien Sota"-projektissa!

Mikä sai herra Sandersin muuttumaan? Hän oli tavallinen "sunnuntaikristitty", joka koki toimivansa kansansa hyväksi. Eräänä päivänä hänellä todettiin vaikea syöpäsairaus; elinpäiviä annettiin kourallinen. Kun hän oli menossa tuskia helpottavaan leikkaukseen, hänen puolestaan rukoiltiin, ja kuin ihmeen kaupalla hän parantui täydellisesti- käytännössä kuolemaan jo tuomittu mies! Toivuttuaan hän myi 18-makuuhuoneisen luksusasuntonsa kaikkine arvoesineineen (mm. arvokkaat taulunsa), kaikki perheen autot, paitsi yhtä vanhaa farmaria, jolla hän kiersi puhumassa jakaen samalla Jumalan Sanaa Raamattuina. Sanders on puhunut ainakin Kiinassa, Jugoslaviassa, Bulgariassa, Unkarissa ja Tsekkoslovakiassa luennoiden yliopistoissa. Hänen ainoa viestinsä evankeliumin julistamisen lisäksi on koruton lause: "Don´t take it". Älä ota sitä!

Tämän maailman hallituksen suunnitelma on valmis täytäntöön pantavaksi. Sieltä ei puutu enää mitään; voiko se mennä enää kovin kauas? Monet ihmiset ovat kysyneet Sandersilta, mitä tehdä? Hän sanoo ainoastaan: "Don´t take it." Älä ota sitä!"

2) Joukkovainottujen järjestön puhemiehen postaus Facestä:
"Risto Tapio Haikara
10.2.2017

Voice of God Veapen:in toimintaperiaate: Aivojen, raajojen ja/tai elinten hermostoa vahingoitetaan electromangneettisella säteilyllä vastaanottavammaksi, jonka jälkeen hermoille voi lähettää ja lukea hermosingnaalia, tämä singnaali yhdistetään "tutkijan" hermostoon ja tallennetaan tietokoneelle. "Tutkija" opettelee tätä kautta asioita ja kidutus tapahtuu hermosyötteen lähettämisellä vaurioituneeseen hermostoon."

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Kuuluisin joukkovainolta (gang stalking) suojaavaa teknologiaa kenelle tahansa maksavalle valmistava yritys on ollut pystyssä jo pitkään, perustajanaan kuuluisa Magnus Olsson: http://www.mindtechenterprises.com/

Sitä suositteleviin asiakkaisiin kuuluu varsin merkittäviä organisaatioita, kuten em. sivun alareunasta voi lukea (mutta ei voi odottaa että näissä voisi kuulua sekä länkkäreitä että itäläisiä) ja myös yksilöitä: http://www.mindtechenterprises.com/testimonial.html

Tuo teknologia voisi kiinnostaa esimerkiksi joitain suomalaisia aktivisteja, jotka ovat valitelleet USA:n suurlähetystön lähellä ja CIA:n uuden päämahan lähellä saamistaan (heti tai viim. seuraavana päivänä tulleista) oireistaan - ja joskus joku on huomannut siinä yhteydessä joutumisen punatäpläosoituksen kohteeksi.
Viimeksi aiheesta kirjoitti Arhi Kuittinen osana tätä: https://finnsanity.blogspot.fi/2017/03/onko-suomes...

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Mistä sitten kannattaisi aloittaa näihin kuvioihin tutustuminen?

- Vaikkapa ästäkin laatujutusta: http://www.rense.com/general71/dire.htm
(Tuo sivusto on muutoinkin hyvin tutustumisen arvoinen vaihtoehtosivusto. Vaikka Suomen vaihtoehtoväki on viitannut siihen vain vähän.)

Mutta monia vakuuttaa aluksi vain hakkeroidut tiedot.
Niistä paras esimerkki ovat viime aikaiset Wikileaks-vuodot.
- Tässä esimerkki:
https://wikileaks.org/gifiles/docs/16/16842_re-imp...

Nyt maaliskuussa 2017 todisteet laajasta maailmanlaajuisesta GS-toiminnasta alkavat olla mahtavat.
(Vainottujen ("targeted individuals") joukossa kiertää luku että heitä olisi maailmanlaajuisesti 30 miljoonaa.)

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila
Käyttäjän sarilait kuva
Sari Laitinen

Salaliittoteoriat julki!

Ensi yönä nukkuu skeptikko huonosti!

Kaikki maailman foliohatut yhtykää!

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

TEKNISTÄ TIETOA NYKYAIKAISESTA VALVONNASTA, GANG STALKINGISTA JNE.
Tällaisia kannattaa jakaa yhä uudelleen, vaikka osassa olisi joitain heikkouksia, koska valtamedia pimittää rajusti (pikkuruisen osan pieni osa valtamediasta julkaisee) ja netin trollit uskottelevat, ettei mitään tällaista olekaan ja torjuvat mielellään kaikki salaliittoteoriat yhdessä nipussa (vaikka onhan niitä muuallakin kuin vaihtoehtopiireissä, mm. virallinen 911-teoria on sellainen, samoin USA:n hallinnon sisäisistä papereista on paljastunut salaliittojen pohdinta normaaliksi toiminnaksi) :

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_... (KIRJA)

https://www.rt.com/viral/387174-wifi-phone-signals...

https://techcrunch.com/gallery/these-11-technologi...
https://www.theguardian.com/science/2017/apr/26/ne...

(Joshua Byer postasi FB-sivulleen n. 4.17 7 kuvaa hänelle pakolla aivoihin laitetuista siruista: "Medical images of the electrodes implanted in my brain" - https://www.facebook.com/joshua.byer.5/media_set?s...)

Käyttäjän SeppoRaittila kuva
Seppo Raittila

Luukanen-Kilde oli kohtalaisen hyvä, selkeä esimerkki Targeted Individuals'eista. (Organisoidusti viranomaisten toimesta monin tavoin joukkovainotusta.)

Nyt sellaisista on dokumentti maksutta katsottavissa: https://www.youtube.com/watch?v=62s3FinAoC0

Asiasta bloggasi hyvän avauksen Teemu Vehkala: http://nwohavaintojapromo.blogspot.fi/2017/05/targ...

Hänellä on aiheesta varsin paljon tietoa, vaikka tuo on lyhyt.

Tämän blogin suosituimmat

Mainos

Netin kootut tarjoukset ja alennukset